Hjemmekokklauget bruker leverandørlager for sine produkter.
Dette betyr at i de fleste tilfeller skal produktet returneres til leverandør direkte.Ønsker du å returnere et produkt, ta kontakt umiddelbart via kontaktskjema for hvor du skal returnere produktet. Husk å legge ved ditt ordrenummer fra kvittering mottatt på e-post.
- Alle produkter skal returneres for kjøpers regning og med sporing.
- Alle produkter skal returneres som ny, og skal kunne selges på nytt "som ny" og i original forpakning der dette er mulig.
- Ved tegn på bruk, smuss eller skitt fra bruk, omgivelser eller kjæledyr (f.eks. dyrehår) vil ikke angrerett gjelde.
- Ved retur pga skadet produkt må skaden dokumenteres med bilder av embalasje og produktet fra ulike vinkler.
(sendes med i angrerettskjema nedefor)
Skjema blir sendt til Hjemmekokklauget og hos Almås som er juridisk driver av nettbutikk.
hos Almås - org nr 983 397 263
hos Almås vil deretter rette retursak mot leverandør, og kjøper returnerer varene til leverandør for egen regning med mindre annet er særskilt avalt.
Ordreinformasjon
Skademelding
Personinformasjon